2013 m. liepos 22 d., pirmadienis

Hi guys !!! Trumputis prisistatymas

Sveikučiai mano mielieji draugai... :) Taigi, vieną niūrią dieną, liepos 22-ąją, nusprendžiau pradėti rašyti blogą. Tad, nieko nelaukusi, pradėjau.

Man patinka, ir visada patiko rašyti. Rašau dienoraštį, rašau klasės metraštį, nuo šiol rašau šį blogą. Yayyy! Dabar mano galva mirga marga nuo visokių idėjų, minčių blogui. Ech.. :) Bet, nieko nelaukusi prisistatysiu ;)

Esu Gabija iš Panevėžio raj., man šiandien D V Y L I K A !! Ech, faiina. 
Turiu sesę, Gabrielę, kuri bus pirmokėlė. Lankau katalikišką gimnaziją mieste, mėgstu fotografuoti(s), rašyti :)




 Mano foto :

 Soo, labai ačiū kad skaitėt ;) greitai kitas, NORMALUS įrašiukas !!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą